Symphony Wellness and Fitness

 

Trupul tău va iubi liniile clasice ale sănătăţii exterioare cu arhitectura armonioasă şi echilibrată a stării de bine interioare, modelându-se în ritmul plăcut şi relaxant al antrenamentului personalizat.

Vei avea cu adevărat motivaţie să ajungi în cea mai bună formă lucrând exerciţii special gândite pentru tine, în timp ce admiri frumuseţea naturii care invadează panorama centrului fitness. 

Antrenamentele sunt gândite pentru o eficienţă maximă şi satisfacţie sporită de regenerare musculară şi cardio, plusul fiind reprezentat de echipamentele de ultimă generaţie Technogym şi de către echipa de profesionişti.

Tonifierea, pierderea în greutate sau dezvoltarea musculară, nevoile şi obiectivele tale privind Wellness &Fitness sunt prioritare pentru noi fiind mereu interesaţi pentru a obţine performanţă.

 

Program antrenamente de grup


Luni

  • INTERVAL Daniel

    -

  • CYCLING Irina

    -

  • TABATA Constanța

    -

  • PILATES Constanța

    -

Marti

  • LEGS & BUTT Alexandra

    -

  • INTERVAL Daniel

    -

  • TOTAL ABS Daniel

    -

  • YOGA Constanța

    -

Miercuri

  • CYCLING Irina

    -

  • CYCLING Irina

    -

  • STENGTH Daniel

    -

  • X-CORE Daniel

    -

Joi

  • CIRCUIT Alexandra

    -

  • PILATES TONE Constanța

    -

  • SPOT REDUCTION Daniel

    -

  • STRETCH Daniel

    -

Vineri

  • PILATES TONE Constanța

    -

  • HIIT Constanța

    -

  • ABS & BUTT CONSTANTA

    -

  • YOGA Constanța

    -

Sambata

  • TABATA Daniel/Alexandra*

    -

  • X-CORE Daniel/Alexandra*

    -

  • STRETCH Daniel/Alexandra*

    -

Cycling

Este un program de antrenament foarte eficient, de cardio si forta. Intr-un antrenament de 45 de minute, te vei antrena pedaland o bicicleta stationara pe ritmul unui program muzical antrenant si vei arde pana la 600 de calorii în timpul acestui proces. Nu numai ca plamanii vor fi bine pompati cu oxigen, dar veți lucra, de asemenea muschii fesieri, muschii gambei, muschiul cvadriceps, muschii femurali și zona core .

Ca si activitate organizată, ciclismul consta intr-un set de exerciții care se focuseaza pe rezistenta, anduranta, intervale și presupune utilizarea unei biciclete staționare.

Pilates

Clasa de pilates constă într-o serie de exerciţii, care îmbunătăţesc postura, forţa, alinierea corpului, echilibrul dintre muşchi şi gama de mişcare. Astfel, corpul devine mai funcţional, îşi dezvoltă un ritm de mişcare mai armonios şi câştigă sănătate şi vitalitate.

Pilates are ceva de oferit oamenilor de toate varstele indiferent de capacitatile si calitatile motrice, de la incepatori pana la sportivi de elita. Ofera sprijin pentru începători și persoanelor cu anumite afecțiuni medicale, precum si o rezistenta sporita pentru persoanele care doresc să isi testeze corpul.

Hatha yoga

Este o clasă intensă si puternica. Asanele practicate sunt bazate pe poziţii statice create cu accent pe detaliile posturale, pe alungirea coloanei, pe deschiderea şoldurilor şi pe extinderea respiraţiei. Poziţiile sunt menţinute pentru un minim de 3 până la 5 respiraţii complete. Este o practică intensă, care aduce beneficii numeroase pentru postură, flexibilitate, forţă şi concentrare.

Circuit

EPOC = Excess Post-exercise Oxygen Consumption crează efectul de “ after burn”, astfel că tu arzi caloriile mult timp după terminarea antrenamentului.

Beneficiile Antrenementului de Circuit

- Stimuleaza producţia de hormoni de creştere si este unul din secretele remodelarii corpului si a pierderii in greutate.

- Îmbunătăţirea conditiei fizice datorită sesiunilor de antrenament de mare intensitate, combinate cu scurte perioade de refacere.

- Recrutarea a mai multor fibre musculare.

Pentru maximizarea rezultatelor se folosesc exercitii poliarticularea ai multiplane.

Este programul unic de antrenament în echipă care te va împinge să-ţi depăşeşti limitele. Aceste clase sunt scurte, intense şi te pun la încercare, dar sunt foarte eficiente dacă vrei să fii în formă intr-un timp cat mai scurt.

X-core

Antrenand mușchii din jurul zonei core, Programul X-core oferă ingredientul vital pentru un corp mai puternic. Un core mai puternic te face sa fii mai bun in toate lucrurile pe care le faci, de la viața de zi cu zi la sporturile preferate - este liantul care ține totul împreună.

Antrenamentul contribuie la creşterea funcţionalităţii întregului corp.

Creşte rezistenţa şi are un efect metabolic, datorită implicării unui număr mare de muşchi într-un circuit non stop.

Cui i se adreseaza?

Tuturor participanţilor la clase şi celor pasionaţi de sport, care îşi doresc un mijloc puternic şi un corp funcţional.
Pentru cei care vor să slăbească în zona taliei si sa-si creeze un abdomen cu patratele.

 

Metabolic Workout

MBW utilizeaza grupele musculare mari, care necesita o cantitate maxima de energie, deoarece sunt implicate mai multe articulatii.

Clasa de Metabolic implica exercitii anaerobe de mare intensitate care te solicita foarte mult, ceea ce înseamna ca miscarile vor fi foarte intense, se va lucra cu o forta exploziva, cu agilitate si echilibru cu pauze scurte intre seturi. Un antrenament metabolic ar trebui să contribuie la crearea unei senzatii de ardere puternica la nivelul muschilor pe masura ce lucrati.Imbunatateste capacitatea cardiovasculara si profilul hormonal; puterea si eficienta acestui tip de antrenament în general, a contribuit la imbunatatirea profilului hormonal si este cel mai bun tip de antrenament  pentru a obține răspunsul hormonal cel mai puternic. Caloriile topite în timpul unui antrenament ajung rapid in jurul valorii de 500 pentru un antrenament de 30 minute, dar, de asemenea, creste rata metabolismului între 10% si 25%, timp de pana la 48 de ore,iar unele studii arata o crestere a ratei metabolice de chiar pana la 72 ore.

Tabata

Este un antrenament de mare intensitate, care are beneficii pe partea de fitness și pierderea în greutate. Include multe exerciții și tipuri de echipamente care imbunatatesc rezistenta si eficienta. Unul dintre cele mai mari beneficii ale antrenamentului anaerob este ca organismul continua sa arda grasimile timp de 24 de ore si după antrenament. Astfel incat cantitatea de grasime care poate fi arsa in timpul clasei de Tabata este ceea ce ii determina pe mulți oameni sa o foloseasca. Fiind conceput ca o tactica a pierderii în greutate, in timpul orei de Tabata va creste metabolismul și ritmul cardiac imediat.

Aceste exerciții sunt efectuate la o intensitate foarte mare, corpul va trebui sa lucreze mult mai greu pentru a face fata acestui antrenament. Acest lucru va face ca inima voastra sa pompeze rapid si metabolismul va fi accelerat, lucru ce este de dorit daca v-ati planificat sa pierdeti in greutate.

Step & Tone

Este un atrenament atat cardio ce asigura o ardere buna de calorii (in jur de 500), cat si o buna tonifiere a musculaturii. Dupa o rutina de cardio de cateva minute urmeaza o gama de exercitii atat pentru tonifierea partii superioara a corpului - a bratelor, a abdomenului, cat si partii inferioara - a picioarelor, coapselor si a fesierilor. 

Abs & Butt

Este un atrenament ce aduce, in cele 30 de minute, o gama de exercitii special concepute pentru o eficienta maxima in zona abdominala si cea a fesierilor, imbunatateste postura si ajuta la eliminarea durerilor de spate. Totodata creste tonusul la nivelul muschilor abdomenului si muschilor fesieri, fiind potrivit pentru persoanele ce doresc subtierea taliei.

Strength

Este un program ce va va intari intregul corp, deoarece vizeaza toate grupele musculare. Antrenamentul se concentreaza pe utilizarea de greutati medii si miscari repetate care vor ajuta la cresterea fortei si a conditiei musculare. Strength este o clasa de forta ce imbunatateste rezistenta fiind creata pentru toata lumea avand posibilitatea de a mari sau micsora greutatile.

Body Training

Este o clasa prin care se realizeaza un antrenament complet de intensitate medie spre ridicata ce are ca scop angrenarea grupelor mari de muschi si ajuta organismul sa se adapteze la diferite praguri de efort, astfel imbunatatind rezistenta la efort.

Total ABS

Este un program de tonifiere si definire a planseului abdominal fara aparatura de specialitate. Acesta cuprinde exercitii pentru definire, tonifiere, forta, rezistenta, dar si exercitii de stretching pentru o mai buna postura, care deseori este neglijata in antrenament.